Вт, 16-Квіт-2024, 11:26
Учимсь учитись
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Форма входу
Категорії розділу
Вебмайстру [10]
Статті вебмайстру
Відомі люди [10]
Співаки, актори, художники
Навчання [3]
Статті, що стосуються навчання, освіти
Творчість [6]
Власні вірші, оповідання ...
Робота [1]
Робота і заробіток в Інтернеті
Гумор [23]
Свіжі анекдоти, смішні історії, все, що підвищує настрій
Різне [71]
Все, що не входить у вищі категорії
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 292
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
 Каталог статтів
Головна » Статті » Вебмайстру

Google PR - що це таке?
Pagerank - це числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливіше». Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, передаваною сторінкою B. Таким чином, Pagerank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. Pagerank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку. Pagerank не єдиний, але дуже важливий спосіб визначення положення сайту в результатах пошуку Google.

Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з сайтів, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжируванні сайту, що посилається (такий ефект назваєтся пошуковою песимізацією). У Google розуміють, що вебмастер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює витікаючі посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть пошкодити йому, але посилання з сайту - можуть. Слід уважно відноситися до сайтів, на які ви посилаєтеся.

Google використовує показник Pagerank знайдених за запитом сторінок, щоб визначити порядок видачі цих сторінок відвідувачеві в результатах пошуку.

Це означає, що пошук в Google працює таким чином:
шукаються всі сторінки, в яких є слова із запиту користувача;
знайдені сторінки ранжируються на основі текстових критеріїв;
враховується текст посилань на сайт;
результати коректуються з урахуванням Pagerank кожної сторінки.

Шкала Pagerank може змінюватися від 0 до 10. Розділення на одиниці за шкалою засноване на логарифмічній залежності або на чомусь вельми схожому, але тільки не на рівномірному розділенні. Перерахунок значущості сторінок відбувається під час так званого «Google Dance». Можна дотримуватися приблизно такої градації: Pagerank від 4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості». 6 - дуже добре «розкручений» сайт. 7 - величина, практично недосяжна для безлічі сайтів, але іноді зустрічається. Значення 8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти. Наприклад, зараз у каталога dmoz.org Pagerank = 8, у англійської Вікипедії Pagerank = 9. Значення 10 мають всього декілька десятків сайтів, наприклад http://www.whitehouse.gov, http://www.adobe.com

Слід зазначити, що Pagerank - це параметр відноситься до кожної окремої сторінки, але не всього сайту в цілому. На одному сайті можуть знаходитися сторінки з різним Pagerank.

Все про Google Pagerank
Все його використовують, але мало хто знає, як він працює. Google Pagerank, це один з найважливіших для веб-розробників параметрів.

Пошук серед мільярдів тих, що існують і мільйонів створюваних щодня сторінок, завдання складніше, ніж ви можете відразу представити. Pagerank, тільки один з сотень чинників, використовуваних Google для поліпшення якості пошуку. Але як він працює, і які чинники на нього впливають, а які немає, і, що ми знаємо про Pagerank?

У цій статті ми висловлюємо тільки факти.

Останній тиждень ми розглянули безліч фактів і припущень, які здалися нам реалістичними. Крім того, ми зібрали деякі матеріали академічні матеріали по пошуку і 16 корисних інструментів для роботи з Pagerank.

Найбільш важливі факти стисло описані на початку статті.

Як працює Pagerank?
1. Pagerank один з численних методів використовуваних Google для визначення рельовантності і важливості сторінки.
2. Google інтерпретує посилання із сторінки A на сторінку B як голос A на користь B, звичайно враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок.
3. Pagerank заснований на кількості вхідних посилань, але не тільки на нім, рельовантность і якість теж важливі.
4. PR(A)= (1-d) + d(PR(t1) /c(t1)+ . + PR(tn) /c(tn)).
5. Не всі посилання однаково впливають на Pagerank.
Якщо на сторінці з Pr8 є тільки одна посилання, то сайт, на який вона посилається, отримає весь PR який вона може передати, якщо ж посилань 100 те кожне посилання передаватиме тільки частина цього PR.
6. Погані вхідні посилання не впливають на PR.
7. У PR враховується час існування сайту, рельовантность вхідних посилань і час їх існування.
8. При розрахунку PR контент не враховується.
9. R розраховується не для сайту в цілому, а для кожної сторінки окремо.
10. Важливе кожне вхідне посилання, за винятком посилань із забанених сайтів.
11. PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, це дійсне число.
12. Досягти кожного наступного рівня PR все складніше, імовірно використовується логарифмічна шкала.
13. PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на декілька місяців.
14. Google прагне знайти сторінки солідні і релевантні одночасно.

Чинники, що впливають на Pagerank
1. Часті оновлення сайту не збільшують PR автоматично.
2. Високий PR не гарантує високі позиції в результатах пошуку.
3. Каталоги DMOZ і Yahoo! не збільшують PR автоматично.
4. edu і .gov сайти не збільшують PR автоматично.
6. Внутрішні сторінки не обов'язково мають менший PR чим головна.
7. Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично.
8. Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR.
9. Ефективні внутрішні посилання впливають на PR.
10. Посилання з тематичних сайтів впливають сильніше.
11. Текст, використовуваний в посиланні, часто може бути важливіше, ніж PR сторінки, що посилається.
12. Витікаючі посилання, що входять, на якісні тематичні сайти позитивно впливають на PR.
13. Декілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
14. Сайт може бути забанений за посилання на забанені сайти.

Що таке Pagerank?
PR це тільки один з методів використовуваних Google для визначення рельовантності і важливості сторінки. [Pagerank Explained Correctly]
Google використовує безліч чинників для ранжирування сторінок, Pagerank один з кращих. PR відображає два важливі моменти, як багато сторінок посилаються на дану і якого рівня сторінки на неї посилаються. П'ять шість посилань з таких сайтів як www.cnn.com або www.nytimes.com, можуть бути корисніші, ніж набагато більша кількість посилань з менш солідних сайтів. [Google Librarian Central]
PR може відображати тільки приблизну якість сторінки, але ніяк не пов'язаний з її тематичною рельовантностью, яку можна визначити тільки враховуючи контекст посилань, і такі чинники як щільність ключових слів, заголовок сторінки і тому подібне.

Як працює Pagerank?
Ніхто точно не знає, як Google розраховує PR. [Google Pagerank Explained]
PR(A)= (1-d) + d(PR(t1) /c(t1)+ . + PR(tn) /c(tn)). Так виглядає зразкова формула розрахунку PR, де t1-tn сторінки, що посилаються на A, З(tn) кількість витікаючих посилань на відповідний сторінці, d коефіцієнт зазвичай рівний 0.85.
Можна припустити, що PR обчислюється за формулою PR = 0.15 + 0.85 * (частина PR кожної сторінки, що посилається, передавана наший). Кількість PR, яку сторінка може використовувати, щоб голосувати за інших, трохи менше ніж її власний PR, а точніше 0.85 * PR, це кількість і ділитися між сторінками, на які вона посилається. [Google’s Page Rank]
Алгоритм обчислення PR, заснований на розподілі власного PR сторінки, між сторінками на яких вона посилається. Наприклад, якщо на сторінці з Pr8 є тільки одна посилання, то сторінка, на яку вона посилається, отримає весь доступний PR, але якщо на цій сторінці 100 посилань, то кожна з них отримає тільки соту частину доступного PR. [The Importance of Pagerank]
Унаслідок, такого алгоритму обчислення PR, посилання із сторінки з Pr4 і 5 зовнішніми посиланнями, ефективніше за посилання із сторінки з Pr8 і 100 зовнішніми посиланнями. PR сторінок, що посилаються, важливий, але не менш важливий і кількість витікаючих посилань, яку вони містять, ніж більше витікаючих посилань тим менше PR перейде кожній. [Google’s Page Rank]
PR використовує вхідні посилання як індикатор важливості сторінки. Google інтерпретує посилання із сторінки A на сторінку B як голос сторінки A на користь сторінки B. Враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок. Чим вище PR сторінки, тим більше значення має її голос. [Google: Technology]
Не всі посилання однаково корисні. Чим вище PR сторінки, що посилається, тим більший PR вона передає, але потрібно враховувати і те, що цей PR ділитися в рівній мірі між всіма сторінками на яких вона посилається. Тому посилання із сторінки з Pr4 і єдиним витікаючим посиланням, може дати більш ніж посилання із сторінки з Pr5 і 100 витікаючих посилань. Типовий приклад всім відомі мілліонодоларовиє головні сторінки, така сторінка з Pr7 і сотнями витікаючих посилань, не дивлячись на свою важливість, передає іншим сторінкам незначний PR. [Google Pagerank Explained]
Кожен наступний рівень PR досягається значно складнішим попереднього. При обчисленні PR використовується логарифмічна шкала, це означає, що для переходу з Pr0 до Pr1 потрібний один крок, декілька важче набрати Pr3, ще важче Pr4, і значно важче Pr5. [Google Page Rank FAQ]


PR обчислюється не для сайту в цілому, а для кожної окремої сторінки і рекурсивно пов'язаний з PR сторінок які на неї посилаються. [The Page Rank algorithm]
Google комбінує PR з складною технікою текстового пошуку, аналізуються багато аспектів вмісту сторінки і сторінок, що посилаються на неї, щоб знайти сторінки краще інших, відповідні запиту користувача. [What Is Google Pagerank?]
PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на декілька місяців, новим сайтам привласнюється Pr0. [Google Pagerank Explained]
PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, PR дійсне число. Правильно думати про PR як про дійсне число, тому що при внутрішніх обчисленнях ми використовуємо безліч градацій, а не тільки значення від 0 до що 10 відображаються в тулбаре. [Matt Cutts]
Робот не аналізує сайти миттєво. Часто необхідно два повних апдейта щоб всі вхідні посилання були виявлені, зараховані і відображені як вхідні посилання. [Google FAQ]

Чинники, що впливають на Pagerank
Важливе кожне вхідне посилання, за виключення посилань із забаненних сайтів. PR це своєрідна система голосування, кожне посилання на сторінку це голос в її користь. Сторінки на високий PR зважають важливішими, і їх голоси в деяких випадках мають більше значення, але в основному, ніж більше вхідних посилань, тим краще. [Google Pagerank FAQ]
Додавання нових сторінок може зменшити PR. Цей ефект полягає в тому, що сумарний PR сайту зростає, але одна або декількох старих сторінок втрачають частину PR, за рахунок чого нові його отримують, чим більше додано сторінки тим більше PR втрачають ті, що існують. На крупних сайтах цей ефект непомітний, але на малих його іноді можна спостерігати. [Pagerank Explained]
Зменшення PR. PR сторінки може зменшитися із-за зникнення деяких важливих посилань, які передавали їй PR, або падіння PR сторінок, що посилаються на неї. [Google Pagerank FAQ]
Заголовки ( h1 ., h6) і теги strong важливі, але не впливають на PR. Використовуйте мета-теги, заголовки і теги b, strong, але так щоб контент залишався читабельним і корисним. Звертайте увагу на текст що оточує ключові слова, пошукачі все краще працюють з семантикою, тому контекст ключових слів дуже важливий.
Велике значення має ефективність внутрішньої структури сайту. Сторінки на сайті повинні бути зв'язані якомога простішим способом, в ідеалі не повинно бути сторінок в більш ніж трьох кліках від головної. [Let Google’s Algorithm Show You The Traffic]
Посилання з і на тематичні сайти з високим PR дуже важливі. Чим ближче тематика сторінок, тим більше PR передає посилання. Посилання на поважані сайти з близькою тематикою показують пошуковим машинам, що сайт корисний для відвідувачів, це не завжди вірно для сайтів, які існують вже декілька років і мають високий рейтинг в Google. Посилаючись тільки на якісні сайти, можна отримати деяку перевагу перед конкурентами. [Let Google’s Algorithm Show You The Traffic, FAQ]
Важливий текст посилання. Чим більш специфічний текст посилання тим краще Google може пов'язати її із запитами користувачів.
Посилальні ферми (лінкопомойки) пеналізіруются. Google зацікавлений в сторінках що містить менше 100 витікаючих посилань, сторінки на велику кількість посилань зважають посилальними фермами і пеналізіруются. [Google FAQ]
Дуже важливі вхідні посилання з популярних сайтів. Якщо на сторінку посилаються сторінки з високим PR вона отримує частину їх репутації.
Сайт може бути забанений, якщо посилається на забанені сайти. Будьте дуже обережні з витікаючими посиланнями, не посилайтеся на підозрілі сайти (лінкопомойки, забаненниє сайти і так далі), Google може пеналізіровати ваш сайт за такі посилання, завжди перевіряйте PR сайтів на яких посилаєтеся. [Sitepronews]
Шахрайство карається пеналізацией PR і може привести до бана. Прихований текст, редіректи, клоакинг, автоматизований обмін посиланнями і інші дії, Google’s, що суперечать, quality guidelines, можуть привести до бана сайту в Google.
Google враховує час існування сайту, рельовантность вхідних посилань, і час їх існування, якщо вхідне посилання не рельовантна вона не даватиме багато PR.
Міф: чим вище PR тим вище позиція в результатах пошуку. Звичайно, сторінки з високим PR в результатах пошуку розташовані вище, ніж конкуренти з меншим PR, але не можна забувати, що Google враховує контекст вхідних посилань, і лише ті посилання, які пов'язані із словами в запиті дозволяють зайняти високе місце в результатах пошуку по цьому запиту. [Top 10 Google Myths Revealed]
Посилання з популярних сайтів схожої тематики впливають на PR набагато сильніше, ніж посилання з інших сайтів. Звичайно, посилання з сайтів іншої тематики теж впливають на PR, але не так сильно. [What Is Page Rank?]
У різних сторінок сайту може бути різний PR. Пошукові машини індексують сторінки, а не сайти, тому у кожної сторінки є свій PR. [What Is Page Rank?]
Текст посилання, часто важливіший, ніж PR сторінки, що посилається. [What Is Google Pagerank?]
Якщо потрібно знайти важливі і релевантні сторінки, з яких варто отримати посилання, забудьте про PR, використовуйте ранжирування в результатах пошуку. Введіть в пошук слова, по яких хочете просуватися, у відповідь отримаєте сторінки, які Google вважає найбільш важливими і такими, що краще всього відповідають такому запиту. [What Is Google Pagerank?]

Чинники, що не впливають на PR
Часті оновлення змісту не збільшують PR автоматично. Зате робот частіше відвідуватиме ваш сайт, до того ж більше вірогідність, що на вас посилатимуться.
Контент не враховується при розрахунку PR, але враховується при пошуку. [Google Pagerank]
Високий PR не гарантує, високих позицій в результатах пошуку, для будь-яких запитів, інакше сайти з Pr10, такі як Adobe, завжди займали б перші позиції у видачі, а цього не відбувається. [What Is Google Pagerank?]
Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично. Wikipedia використовує nofollow, щоб показати пошукачам, що ці посилання не потрібно враховувати. [A Survival Guide to SEO & Wikipedia]
Розміщення в DMOZ і Yahoo! не дають сайту ніяких бонусів PR. Google використовує DMOZ.org, для роботи свого каталога, і у зв'язку з цим фактом виникли припущення, що розміщення сайту в DMOZ дає деякий приріст PR, насправді цей приріст такий самий як і від будь-якого іншого вхідного посилання. Але не варто забувати, що дані DMOZ використовують сотні сайтів. [Top 10 Google Myths Revealed]
Внутрішні сторінки не обов'язково мають PR нижче, ніж головна, залежно від популярності сайту внутрішні сторінки можуть мати і вищий PR.
Мета-теги не збільшують PR. Google іноді використовує мета-тег description, при індексації сайту, він може бути корисний якщо сторінка складається переважно з графіки, але звичайно не впливає на PR. [10 Google Myths Revealed]
.edu і .gov сайти не мають переваг в PR. Немає ніяких доказів того, що посилання з ODP .edu або .gov дають якісь особливі переваги, просто ці сайти зазвичай мають високий PR, тому що багато хто на них посилається. [A Google Myth Busted]
Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR. Google використовує значення nofollow щоб творці сайтів могли використовувати посилання які не повинні враховуватися при розрахунку PR, ці посилання не є «голосом» на користь сторінки на яку вони посилаються. [Wikipedia: Pagerank]Декілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну. Достатньо розумно, що сторінка може голосувати за іншу тільки один раз. [Pagerank FAQ]Посилання сторінки на саму себе не збільшують PR. Зрозуміло, що сторінка не повинна голосувати за себе, і такі посилання не можна враховувати. [Pagerank Explained]
Погані вхідні посилання не впливають на PR. Не важливо, звідки на сторінку розміщуються вхідні посилання, сайти не пеналізіруются за те, що на них посилаються забаненниє сайти або лінкопомойки. [Google Pagerank]
Висячі посилання не впливають на PR. Висячі посилання - це посилання на сторінки, що не мають витікаючих посилань, їх достатні багато і вони руйнують модель, тому виключені з розрахунку PR. [Pagerank Paper]



Джерело: http://netua.org.ua/
Категорія: Вебмайстру | Додав: Serega_adm (10-Трав-2008) | Автор: Сергій Сегійович
Переглядів: 1348 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024