Фактори ранжирування в Google - Вебмайстру - Каталог статтів - Інформаційно-розважальний портал школярів, студентів
Вт, 06-Груд-2016, 19:54
Учимсь учитись
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Форма входу
Категорії розділу
Вебмайстру [10]
Статті вебмайстру
Відомі люди [10]
Співаки, актори, художники
Навчання [3]
Статті, що стосуються навчання, освіти
Творчість [6]
Власні вірші, оповідання ...
Робота [1]
Робота і заробіток в Інтернеті
Гумор [23]
Свіжі анекдоти, смішні історії, все, що підвищує настрій
Різне [71]
Все, що не входить у вищі категорії
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 270
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
 Каталог статтів
Головна » Статті » Вебмайстру

Фактори ранжирування в Google

Фактори ранжирування в Google

Дана стаття пропонує до розгляду 118 факторів, що враховуються Google тією чи іншою мірою.
38 факторів, які, приблизно, позитивно впливають на позицію при ранжируванні Google. Але при цьому не забуваємо, що існують деякого правила, за порушення яких, накладають “штрафи”. Деякі припущення підтверджуються патентом Google від 26.08.05., що відображається в примітці ліворуч, що відповідає номеру в патенті.

Примітка або № патентної заявкиПозитивні фактори ранжирування сторінки для SEOПримітки
50.Ключові словаВідповідно до патенту Google по Визначенню теми
Важливо!1Наявність ключових слів в URLЯкщо перше слово в URL - ключове - відмінно; друге - відмінно, але гірше, ніж перше й т.д.
Важливо!2Наявність ключових слів у доменному іменіЯк варіант, слова написані через дефіс.
..Наявність ключових слів у заголовках.
Важливо!3Наявність ключових слів у тегу titleКраще, якщо ключове слово перебуває ближче до початку тексту заголовка. Тег назви повинен містити 10-60 символів (неспеціальних).
-4Наявність ключових слів у тегу DescriptionВизначає тему сайту. Description не повинне містити більше 200 символів.
-5Наявність ключових слів у тегу KeyWordsВизначають тему сайту - не більше 10 слів. Кожне слово в цьому тегу повинне повторюватися в тексті. У противному випадку за невідповідність застосовуються штрафні санкції. Окреме слово не повинне зустрічатися більше двох разів. У противному випадку, це вважається спамом. Google не надає значення цьому тегу, але деякі пошукові системи їх ураховують.
..Ключові слова в тексті.
-6Щільність ключових слів у текстіУ тексті повинне бути 5-20% ключових слів. Деякі говорять, що поріг для відсотка ключових слів у тексті змінюється залежно від теми.
-7Індивідуальна щільність ключових слівКожного ключового слова повинне бути 1-6% від загального обсягу тексту.
Важливо!8Ключові слова в стилі H1, H2 і H3Використовуйте H1.
-9Розмір шрифту ключового словаЖирний, напівжирний, курсив і т.д.
-10Відстань між ключовими словами (для двох і більше слів)Найкраще, якщо вони стоять поруч.
-11Порядок слів у ключовій фразіВідповідність порядку слів на сторінці порядку слів у запиті.
-12Виділення ключових слів на сторінці (позиція, теги)Найбільш важливі містяться нагорі сторінки, виділяються жирним великим шрифтом.
..Ключові слова - інші.
-13Ключові слова в alt картинкиПовинні описувати графіку - не забивайте спамом, це може послужити “останньою краплею” у сполученні з іншими порушеннями.
-14Ключові слова в посиланнях на сторінки сайту (текст посилання)Наявність ключових слів у тексті й біля посилання.
Навігація на сайті.
Сайт15Ключові слова на сторінках сайту.Посилання повинна містити ключові слова. Ім’я файлу, на який посилаються, повинне містити ключові слова. Використовуйте дефіси в іменах файлів замість довгих імен.
Сайт16 Чи працюють всі внутрішні посилання?Перевіряйте на працездатність всі посилання на сайті.
Сайт17Ефективна деревоподібна структураПовинна бути можливість добратися до будь-якої сторінки за два кліки мишею. Жодна сторінка не повинна бути захована глибше чотирьох кличів.
Сайт18Посилання усередині сайтуНаявність відповідних посилань між сторінками нижчих рівнів.
54.Навігація - зовнішні посилання..
5519Ключові слова в посиланнях на зовнішні сторінки.Відповідно до патенту Google потрібні посилання тільки на якісні сайти. Не робіть посилань на сторінку з паскудним умістом.
5620Текст зовнішнього посиланняВідповідно до патенту Google текст зовнішнього посилання повинен відповідати темі й описувати вміст.
61, 6221Стабільність посиланьУникайте “мішанини” у посиланнях
-22Стан зовнішніх посилань.Періодично перевіряйте на працездатність всі посилання.
.23Менш 100 посиланьGoogle рекомендує обмежитися 100, але без проблем приймає в 2-3 рази більше.
..Інші фактори усередині сторінки.
-24Клас домена.edu - дається сайтам з найвищим статусом; .org - дається сайтам з високим статусом; .com - сайти, які потрібно вивчати краще. Можливо з новим доменом.info буде краще.
-25Розмір файлуРозмір сторінки не повинен перевищувати 100 кб. Перевага віддається невеликим файлам, меншим за 40 кб.
-26Дефіси в URLЗнак дефіс “-” кращий спосіб для позначення пробілу там, де його не повинно бути. Але не рекомендується використовувати три й більше, це може бути розцінене як спам.
6, 7
12, 13
27“Свіжість” сторінкиВ Google перевага віддається сторінкам з більше новою датою оновлення.
8, 928“Свіжість” - обсяг зміни змістуВиміряється як відношення кількості старих сторінок до нового.
2729“Свіжість” посиланьУраховується наявність працездатних і непрацездатних посилань.
-30Частота відновленьСторінки, які часто обновляються, частіше індексуються, тобто проглядаються розвідувачем
-31Тематична спрямованість сторінкиСторінка присвячена одній або декільком темам
-32Словоформи ключових слівЗбіг корінь ключових слів різних частин мови
-33Використання семантикиНаявність синонімів ключових слів, словникових асоціацій
-34Латентний семантичний аналізВиділення групи слів, які використовуються разом із ключовими. Ефективність цього методу сумнівна.
-35Довжина URLЧим менше довжина URL, тим краще. Намагайтеся використовувати менш 2 000 символів.
..Інші фактори усередині сайту.
536Розмір сайтуGoogle віддає перевагу більшим сайтам, виходячи із припущення, що більші сайти краще фінансуються, організовані, побудовані
437Вік сайтуВідповідно до патенту Google, чим старше сайт - тим краще
338Вік сторінки vs віку сайтуРозглядається відношення дати створення сторінки до дати створення інших сторінок сайту

Примітка: всі фактори, наведені вище, можуть не зробити належного ефекту, якщо в сторінки низький PageRank або в результаті дії Google-Bombing.
Google-Bombing - це таке явище, коли на сторінку є багато зовнішніх посилань із деякими ключовими словами, яких немає на самій сторінці. У власників сайтів немає можливості безпосередньо вплинути на наявність зовнішніх посилань і їхній текст, тому цей фактор має велике значення.

24 фактора, що негативно впливають на позицію при ранжируванні Google

ПриміткаНегативні фактори ранжирування сторінки для SEOКоротка примітка
Погано39Текст відображається тільки в графічному виді, тобто на сторінці немає тіла тексту.Пошукові системи не сприймають текст у графічному виді.
Погано40Використання сайтів-аффіліатов.Наявність сайтів з більшою кількістю перехресних посилань, але з малою кількістю унікального контенту може бути сприйняте дуже негативно.
Погано41Надлишкова оптимізація.Надмірне використання прийомів оптимізації також є приводом для покарання. Якщо вам не вдається зайняти перші позиції в пошуковій видачі, ви можете скористатися сервісом AdWords.
Погано42Посилання на неякісні ресурси.Не робіть посилань на сторінки, які спеціально створені для розміщення всіляких посилань (link farms, Free For Alls). Не забувайте перевіряти статус сторінок, на які ви посилаєтеся. Сайт може бути оштрафований і це негативно позначиться на вашім ранжируванні.
Погано43Переадресація за допомогою тегу refresh.Якщо ви перенаправляєте відвідувача на іншу сторінку, а не на ту, на яку він клікає.
Погано44Лихослів’я, расистські висловлення.Включаючи 7 поганих слів по Джорджу Карліну (George Carlin 7 bad words), які не можна вимовляти на телебаченні та ще 150 слів окрім них (є через англійська мова).
Погано45“Шкідливі” слова.Будьте обережні при використанні слів з явно негативним змістом.
Погано46Надмірна кількість перехресних посилань.Якщо у вас багато сайтів на одному хостингу, то рясні перехресні посилання можуть спровокувати зниження позиції.
Погано47Злодійство картинок/текстових блоків з інших доменів.Google суворо карає за порушення авторського права.
Погано48Надмірна концентрація ключових слів.За надмірне вживання ключових слів у тілі тексту, позначка-тэгах, alt картинок і т.д. треба зниження позиції.
??49“Розведення” ключових слівНаявність занадто великої кількості ключових слів не по темі, знижують значимість дійсно важливих ключових слів.
??50Редагування сторінки.Якщо редакція сторінки істотно змінила тему сторінки, то це може негативно позначитися на позиції. І навпаки, якщо після редакції ключові слова й тема збереглися, то можна чекати кращих результатів у пошуковій видачі.
6-751Частота зміни контенту.Відповідно до патенту Google занадто часте зміни контенту сприймається негативно.
32, 3352Частота зміни тексту посилань.Також як і для контенту, часта зміна тексту посилань може понизити вашу позицію. Це підтверджено патентом Google.
??53Динамічні сторінки.Викликають деякі проблеми. Рекомендується скорочувати URL, змінні значення, позбутися від ID сесій.
??54Надлишкова кількість Javascript.Не використовуйте для переадресації або схованих посилань.
??55Використання Flash-Контенту.Більшість, якщо не всі, роботи пошукових систем не сприймає Flash-Контенту. Заміните Flash текстом.
??56Використання Frame.Якийсь час назад використання Frame викликало в роботів утруднення.
-57<NOINDEX>теги.Виключення тексту з індексування, теж може бути сприйняте негативно.
-58Посилання представлені на сторінці одним пикселем.Це сприймається Google як “погана” посилання.
-59Невидимий текст.Google не рекомендує використовувати прийоми, при яких текст видний павукам, але не видний користувачам (текст і тло одного кольору, наприклад).
-60Gateway і doorway сторінки.Можливо, за використання й не карають, але алгоритми згодом міняються. А відношення до використання gateway і doorway неоднозначне.
-61Дублювання контента.За дублювання не наказують, але Google не рекомендує цього робити. При ранжируванні вибирається один, звичайно сама стара сторінка, і міститься вище.
-62Порушення в HTML-Коді.Не впливають на ранжирування, але Google рекомендує уникати порушень.
-.Наведені вище 4 пункти суперечливі, тому необхідні коментарі. Є багато речей, які Google воліє, щоб веб-майстри робили, але які він не може проконтролювати. Тому, свідомо роздувається можливість покарання у вигляді зниження рангу.Випадковий відвідувач може відразу знайти, явні невідповідності цим офіційним заявам. Звіти про пошуковий спам не спричиняють реакції, хіба тільки в особливих випадках, треба негайне автоматичне покарання. Існує багато історій про “рішення” цієї проблеми. Google стверджує, що вони не ручним “підвищенням”, але замовчують про ручні “зниження” рангу. Зрозуміло, вони зустрічаються. Уникайте можливих чорних списків Google.

43 зовнішніх позитивних факторів ранжирування Google.

ПриміткаЗовнішні позитивні фактори ранжируванняКоротка примітка
..Посилання на ваш сайт.
Важливо!63Page Rank (PR)Ґрунтується на кількості і якості посилань на ваш сайт. Звіт про посилання Google відображає лише НЕЗНАЧНУ частину ваших дійсних зворотних посилань і вони НЕ більше PR4 - вони змішуються.
-64Загальна кількість вхідних посилань “backlinks”.Для того, щоб одержати всі сайти, які на вас посилаються можна використовувати кожний з пошукових сереверів. У пошуковій системі Yahoo наберіть: linksite:www.domain-name.com,або в MSN link:www.domain-name.com,аналогічно в Google.
-65Посилання на ваш сайт зі сторінок з PR вище 4.Раніше Google враховував. Тепер алгоритм часто міняється й визначити важко.
-66Прискорення посилальної популярності.Відповідно до патенту Google, збільшення швидкості росту кількості посилань, підвищує позицію. Але занадто сильне прискорення може порахуватися штучним.
..Щодо кожного посилання на ваш сайт:.
-67PR сторінки, з якої робиться посилання.Ґрунтується на якості посилань на вас.
Важливо!68Текст вхідного посилання.Дуже важливо, щоб текст вхідного посилання містив ключове слово або фразу. На самій сторінці може й не бути цих слів. Згадаєте Google-bombing.
.69Вік посилання.Відповідно до патенту Google, чим старше посилання, тим краще.
.70Стабільність тексту посилання.Відповідно до патенту Google зміна тексту посилання впливає негативно, тобто стабільність є позитивним чинником.
.71Популярність сторінки, що посилається.Якщо сторінка популярна, значить її посилання мають більше значення.
-72Кількість вихідних посилань.Чим менше вихідних посилань, тим краще. Невелика кількість робить ваше посилання більше значимої.
-73Позиція посилання на сторінці.Чим ближче до початку, вище, тим краще.
-74Щільність ключових слів на сторінці, що посилається.Якщо на сторінці, що посилається, є слова із запиту, то для вашої сторінки її посилання ставати більше вагомою.
-75Тег title сторінки, що посилається.Якщо тематика вашої сторінки й заголовка сторінки, яка на вас посилається близькі, то це позитивний фактор.
2876Посилання із сайту-”експерта”.Відповідно до патенту Google, це значне просування в ранжируванні.
-77Відповідна тематика сторінки, що посилається.Якщо тематика сторінки, що посилається, і вашої збігаються, то це збільшує значення посилання.
-78Відмінність тематики сторінки, що посилається.Якщо тематика неспоріднена, то значення посилання менше, але однаково наявність посилання - позитивний фактор.
-79Структура посилань.Відповісти проблематично.
-80Використання Javascript.Не завжди, але може сприйматися, як спроба сховати посилання.
..Каталоги:.
Важливо!81Реєстрація в каталозі DMOZ.Дуже вагомий фактор для просування. Урахуйте, що каталог Google базується на каталозі DMOZ.
-82Розділ каталогу DMOZ.Якщо категорія відповідає тематиці, то це дуже позитивний фактор. Також значення має категорія загальна або географічна.
Важливо!83Реєстрація в каталозі Yahoo.Дуже корисно для просування. Щоб потрапити потрібно платити $299 у рік.
-84Реєстрація в каталозі LookSmart.Ще один плюс для просування сайту.
.85Реєстриция в Inktomi.Черговий позитивний фактор.
-86Реєстриция в інших каталогах.Високе положення в каталогах - позитивний фактор просування.
-87“Майстер”-сайт.Сайт великого розміру, якісні вхідні посилання.
Важливо!88Вік сайту як показник стабільності.Відповідно до патенту Google “солідний вік” впливає. При цьому охоче індексуються нові сторінки.
-89Новий сайт.Для нових сайтів є деякий бонус: тимчасове підвищення позиції. По деяких оцінках це триває від однієї до трьох тижнів.
-90Деревоподібна структура сайту.Логічна, послідовна, традиційна структура сайту позитивно впливає на позицію.
-91Карта сайту.Наявність повної карти сайту із ключовими словами в тексті посилань.
-92Розмір сайту.Раніше переважніше була велика кількість сторінок, що збільшувало сайту й, відповідно, його сторінкам, авторитет. Більші сайти виявлялися на перших сторінках результатів пошукових систем. Тепер ситуація трохи змінилася через автоматично генеровані сторінки.
-93Тематика сайту.На сайті зібраний матеріал по одній темі, можливо по родинним, що визначається по використанню синонімів, родинних термінів.
..Поводження користувачів як оцінка сторінки.Впроваджується за допомогою панелі інструментів Google.
34, 3594Трафік сторінки.Відповідно до патенту, Google ураховує кількість відвідувачів.
15, 16, 2195CTR (click-through rate)Відповідно до патенту, Google ураховує частоту, з якої вибирають сторінку в результатах пошуку (відношення кличів до переглядів).
36, 3796Час перебування на сторінці.Відповідно до патенту, Google ураховує час перегляду сторінки. Чим сторінка ціавіша, тим більше часу на ній проводять.
45, 4697Закладка на сторінці.Відповідно до патенту, Google ураховує як позитивний фактор те, що користувач поставив закладку на сторінку.
4798Частота, з якої ставлять/забирають закладки.Відповідно до патенту Google, уважається, що недавно установлена закладка це позитивний фактор.
.99Час перегляду й куди пішов користувач.Повернувся на сторінку, ходив по сайті й т.д.
..Поводження користувачів як оцінка сайту.Впроваджується за допомогою панелі інструментів Google.
34, 35100Трафік сайту.Відповідно до патенту Google, уважається, що збільшення кількості відвідувачів це позитивний фактор.
.101Джерело посилання.Ураховується авторитетність джерела.
.102Ключове слово.Враховуютьсяключові слова, по яких сайт знаходили раніше.
-103Час, проведений на сайті.Тривалий час, проведений на сайті, означає, що сайт відповідає запиту й навпаки.
38.Поводження власника сайту:.
40104Час, на яке реєструється домен.Відповідно до патенту, Google бере до уваги дату витікання строку реєстрації. Тобто реєстрація на п’ять років означає, що власник сайту настроєний серйозно.
39105Асоційовані сайти.Відповідно до патенту, Google не вважає асоційовані сайти спамом, порушення прав власності й т.д.

13 зовнішніх негативних факторів ранжирування Google.

Примітка№ фактораЗовнішні негативні фактори ранжирування SEOКоротка примітка
-доданийКуплений трафік.Трафік низької якості з нульовим рівнем переходів.
22-29106Дата посилань (Temporal Link Analysis)Старі посилання враховуються, нові - ні. Це робиться, щоб перешкоджати швидкій накрутці покупкою посилань.
18107Зміст міняється.Значення запиту міняється час від часу через поточні події.
Погано108Немає посилань на ваш сайт.На сайт повинна бути як мінімум одне вхідне посилання із сайту, відомого Google, для того, щоб потрапити в індекс.
Погано109Куплені посилання.Відповідно до патенту Google, куплені посилання сприймаються вкрай негативно, тому що вони підривають PR-Модель (якщо вдасться обчислити, що посилання куплені).
1. Наявність “незаслужених” посилань.
2. Значне збільшення кількості посилань за короткий проміжок часу.
3. Наявність посилань із нерелевантних сайтів з високим PR.
41, 42110Попередня позиція сайту.Відповідно до патенту Google, висока позиція вважається гарним фактором.
Погано111Клоакінг.За використання клоакінга Google обіцяє банити. Клоакінг - пошуковому роботові показується одна сторінка, а користувачам зовсім інша.
??112Наявність посилань із “поганих сайтів”, із сайтів-аффіліатов.Google декларує, що посилання з “поганих сайтів” не впливають негативно, тому що власник сайту не може їх контролювати. Але є й інша думка.
Погано113Злодійство домена (виправляється разом з Google).Якщо сайт копіюється й хоститься в іншому місці з деякими змінами, то за це треба покарання.
-114Порушення умов використання Google.Можливо, Google буде блокувати IP, якщо з його надходить у день більше сотні разів один запит.
??115Надійність сервера.Якщо ваш сайт часто недоступний, то це вагома причина для падіння рангу, аж до виключення.
-116З більших сайтів пропадають сторінки.Можливо, Google видаляє сторінки, згенерировані комп’ютером.
-117Маніпуляції з боку конкурентів.Google декларує, що немає майже нічого (майже - значить щось є), чим би ваш конкурент міг вплинути на ваше ранжирування. Треба помітити, що ви можете бути покарані за зміст, що дублюється, навіть якщо ваш контент оригінальний - в Google виникають проблеми з відстеженням споконвічного авторства.
-118Мінливість алгоритму.Використовується кілька алгоритмів ранжирування, які постійно міняються. До того ж, методи обліку деяких з наведених вище факторів щодня вдосконалюються. Змінюється не тільки вага факторів, але й сама формула. Єдине, що залишається незмінним - це постійні зміни. Зміна алгоритму може підняти або опустити сайт. Цей фактор можна назвати негативним, оскільки позиція сайту не завжди тверда, навіть якщо сайт величезний (PR=7 і вище).


Джерело: http://3apo6u.org.ua/
Категорія: Вебмайстру | Додав: Serega_adm (08-Трав-2008) | Автор: Сергій Сегійович
Переглядів: 625 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2016