Вт, 19-Бер-2024, 10:26
Учимсь учитись
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Форма входу
Категорії розділу
Вебмайстру [10]
Статті вебмайстру
Відомі люди [10]
Співаки, актори, художники
Навчання [3]
Статті, що стосуються навчання, освіти
Творчість [6]
Власні вірші, оповідання ...
Робота [1]
Робота і заробіток в Інтернеті
Гумор [23]
Свіжі анекдоти, смішні історії, все, що підвищує настрій
Різне [71]
Все, що не входить у вищі категорії
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 292
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
 Каталог статтів
Головна » Статті » Різне

Найдешевші автомобілі світу
Для авторинків, що активно розвиваються, таких як ринки Східної Європи, Латинської Америки, Індії та Китаю, важливою характеристикою автомобіля є його ціна. Автомобілі мають бути дешеві, але одночасно й відповідати нормам комфортності. Саме завдяки низькій ціні, невибагливості і достатньої комфортності Daewoo Lanos став народним автомобілем в Україні.
Для нас, екологів, важливим лишається фактор екологічності автомобіля.

В Індії була «оголошена» гонка за найдешевшим автомобілем, який би відповідав нормам комфорту: щоб одночасно був маленьким за габаритами, що особливо актуально для перенаселених міст Індії і Китаю, але мав відносно велику місткість, щоб був дешевим, але споживав мало пального, відповідав міжнародним технічним і екологічним нормам.

В "перегонах" брали участь кілька автоконцернів: французький Renault, японський Honda, південокорейський Hyundai, спільний японсько-індійський Maruti Udyog – партнер Suzuki і індійський Tata Motors.

Останній нещодавно презентував авто за 2500$, створене спеціально для доріг Індії, яке зустріли з неабияким захопленням.
Називається машина Nano, за її інноваційні технології і малі розміри. Вона гарненька, компактна і сучасна. Чотирьох дверна машина з 623-см3 газовим двигуном, який витрачає 1 л на 17,7 км, розрахована на 5 місць. Відповідає індійським нормативам щодо викидів в атмосферне повітря, які скоро будуть приведені до європейських норм. Нано за габаритами на 8% менша за свого найближчого суперника, Suzuki Maruti, але має на 21 % більше внутрішнього простору. З ціною 2.500 доларів без податків (податки становитимуть близько 300дол.) ця машина є найдешевшою у світі. Така низька ціна на сучасний автомобіль ставить у виграшне положення Tata Motors, які очікують на непогані прибутки.
Nano, також відома як "Машина для людей", - це мрія Ратана Тата (Ratan Tata), яка стала реальністю. За прогнозами експертів випуск Nano призведе до змін в світовій авто індустрії. «Ця машина виведе Індію на світовий авторинок» говорить Фіона Прімс (Fionna Prims), експерт ринків авто індустрії, в країнах, що розвиваються. «Тата за чотири роки зробили те, на що у японців пішло 30 років. Це змінить всю авто індустрію», впевнений Евен (Even). «Це знаковий день для Індійської індустрії, день в який Індія повинна бути горда за саму себе», - говорить Вену Срінівасан (Venu Srinivasan), голова виробництва мотоциклів TVS Motors. І продовжує, - «Ратан Тата має бачення для створення нової бізнес-моделі, всі спостерігають за розвитком його компанії. Nano – руйнівник усталеності, традицій».
Якщо оцінити з яким ентузіазмом зустріли цю машину 10 січня на авто шоу Auto Expo 2008 в Новому Делі, яке проходить раз на два роки, то з упевненістю можна сказати, що автомобіль перевищив очікування. За чотири роки підготовки до випуску автомобіля Tata Motors, яка виготовляє вантажівки, спортивні транспортні засоби і машини Indica (друга за популярністю машина в Індії), витримала скептичне ставлення, недовіру від внутрішніх конкурентів, а також світових автовиробників.

Ратан Тата ніколи не втрачав надію

Одночасно з Tata Motors Індійський автовиробник Bajaj Auto презентував нашвидкоруч зібраний концепт-кар з орієнтовною ціною 2700 дол., а Осаму Сузукі, керівник японської Suzuki Motor, сказав, що ринкова ціна 2500 дол за машину недосяжна в Індії. Світові автовиробники і ЗМІ сумнівались в можливостях майбутнього автомобіля Tata Motors відповідати екологічним вимогам і стандартам безпеки і стверджували, що потрібні машини і так вже в Індії.
Але Ратан Тата залишався спокійним, не зважаючи на власні сумніви щодо термінів закінчення роботи та постійне зростання цін на сировину (від заліза до гуми). Тата обіцяв машину за 2500 дол., а «обіцянка є обіцянка», як він говорив людям на вулиці, представникам уряду, керівникам авто індустрії, світової авто індустрії і журналістам. «Я вірю що це буде автомобіль, який змінить уявлення людей» говорив Тата. І додав, що цей проект буде ризикованим, але рентабельним для компанії.
Nano зламала стереотипи в багатьох аспектах: стосовно ціни, розміру, продажу і технології. Використання легких сплавів сталі, менші розміри і довший термін використання запчастин дозволило Тата знизити ціну на Нано. ЇЇ довжина 3.1 метри, ширина 1.5 метри, висота 1.6 метри, але зменшення розміру колес і розміщенні їх якомога далі по кутках, а також розміщення двигуна і приводу ззаду створює додатковий простір в салоні.

Diesel Nano буде випущений наступного року

Тата зареєструвало 34 патенти на автомобілі Nano, говорить Ґіріш Уаг (Girish Wagh), керівник конструкторського бюро, яке складається з 500 інженерів і дизайнерів, які розробили машину. Більшість патентів зареєстровано щодо конструкції двигуна: Нано має двохциліндровий, 30 кінських сил двигун з чотирьохшвидкісною коробкою передач. Аналітики говорять, що справжнє нововведення очікується наступного року, коли Тата представить Nano з дизельним двигуном.
В Tata Motors ще до кінця це не продумали і тільки говорять, що система продажу буде інноваційна, дещо буде змінено в сфері продажу і обслуговуванні. Мають намір продавати машину для збору, як велосипед. Одночасно компанія, яка буде збирати Nano, буде їх і обслуговувати.
Базова модель Nano буде продаватись за 2500 дол, але існує багато її версій, в тому числі з кондиціонером, ціна яких може збільшитись до 4000дол., але це ще менше, ніж Maruti 800, яка до Nano була найдешевша в світі машина і коштувала 4810 дол. Також Nano буде приведено до міжнародних стандартів й машина піде на еспорт. Ратан Тата має наміри експортувати автомобіль в країни Африки, Латинської Америки і Азії, говорить Поль Блокленд, директор компанії Segment Y, який досліджує авто ринки країн, які розвиваються. Особливо цікавим є Nano для Китаю.

Індійці вже зараз хочуть купувати Nano

Автомобіль Nano створив новий сегмент ринку, стимулюючи технологічні зміни навколо себе. Індійський виробник коліс Apollo Tyres сказав, що вони починають виробництво коліс для невеличких автомобілів, таких як Нано, і їх виробництво можна значно наростити, якщо Nano здобуде популярність, яку їй пророкують.
Ратан Тата, говорить, що Nano ще має бути апробовано споживачами, щодо конкурентів Ратан впевнений, що кожен має право на реалізацію своєї мрії. Але може знайтись хтось, хто зробить це краще за нас.
Звичайно інтерес споживачів є. В Бомбеї телефони не перестають дзвонити, люди очікують на цю машину.

Категорія: Різне | Додав: Bolix (19-Черв-2008)
Переглядів: 1155 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024